MÄRKE
MODELL
MOTOR
Make selection
NYHET!
Ta bort partikelfilter!
Nu till flera bilmodeller. 
VTECH tillverkar och säljer Rullande landsvägar för effektmätning samt motordiagnos.

Kontakta oss för mer information samt priser!
jonatan@vtech.se
0707778111

Priser 2019, moms, frakt, samt installation tillkommer.

Motorcykel

VT-1 8800 EUR
2 WD Bil
VT-2 15 900 EUR
VT-2/B1 27 700 EUR
VT-2/B2 34 900 EUR
4WD Bil
VT-4 49 800 EUR
VT-4/B2 69 200 EUR
VT-4/B4 83 600 EUR

Följande modeller finns i sortimentet: 

VT-1 Chassi dyno konstruerat för mätning av effekt och vridmoment på motorcyklar. Standardversionen är en mobil modell som möjliggör transport av enheten. En variabel mellanrum på framhjulet säkergör justering av Dyno praktiskt för alla hjul utrymmen i en motorcykel. Det finns en möjlighet av version gör också mätningar av fyrhjulingar.

VT-2 Den grundläggande modellen i vårt erbjudande. En axel dyno, vilket möjliggör mätning av effekt och vridmoment i det tröga läge. En möjlighet att ytterligare uppgradera till den bromsade versionen. Den dyno erbjuds i mobila eller i gropen version.

VT-2/B1 en axel dyno, utrustad med virvelströmsbromsar med maximal bromsmoment 800 Nm. Den tillåter mätning av effekt och vridmoment i både trögt och bromsade lägen, mätning av ström på hjul i ständig RPM-läge och väg-mode test av bilen. En möjlighet att ytterligare uppgradera till VT-2/B2 versionen. Den dyno erbjuds i mobila versionen eller i grop version.

VT-2/B2 en axel Dyno. Den har samma mätning lägen som VT-2/B1 men den är utrustad med två virvelströmsbromsar med maximalt bromsmoment 1600 Nm - tack vare att vi har möjligheten att mäta bilar upp till 1000 hk. Den dyno erbjuds i mobila versionen eller i grop version.
 

VT-4 Två axlar dyno, avsedd för bilar med en eller två drivna axlar. Det möjliggör mätning av effekt och vridmoment i det tröga läge.
Den dyno är normalt utrustad med ett mekaniskt system för axel synkronisering, vilket möjliggör mätning av de mest moderna bilar, med en aktiv central differential eller med avancerade antisladdsystem. En möjlighet att ytterligare uppgradera till den bromsade versionen. Den dyno erbjuds i fristående version eller i grop version.

VT-4/B2 Två axel dyno, utrustade med två virvelströmsbromsar med maximal bromsmoment 1600Nm. Den tillåter mätning av effekt och vridmoment i både trögt och bromsade lägen, mätning av ström på hjul i ständig RPM-läge och väg-mode test av bilen. Den dyno är normalt utrustad med ett mekaniskt system med axel synkronisering. En möjlighet att ytterligare uppgradera till VT-4/B4 versionen. Den dyno erbjuds i fristående version eller i grop version.

VT-4/B4 Den mest avancerade dyno i vårt erbjudande, utrustade med två virvelströmsbromsar med total bromsning vridmoment på 3200 Nm - på detta sätt har vi möjlighet att mäta bilar upp till 2000HP. Den dyno är normalt utrustad med ett mekaniskt system med axel synkronisering. Den dyno erbjuds i fristående version eller i grop version. Den har samma mått lägen som VT-4/B2.